DAG 20; DEN HÄR MÅNADEN

Den här månaden JANUARI, kan har varit årets både bästa och sämsta månad. Jag hoppas innerligt att de restkommande månaderna bara blir bättre och bättre.

Men januari var en otroligt lugn månad så nej jag har inga fyllskandaler att berätta om, jag har inte heller shoppat vidare mycket och jag har framförallt inte varit vidare social. I det stora hela kan man egentligen säga att jag varit en egoistisk människa som tillbringat på tok för mycket tid på mina olika jobb och verkligen inte tänkt speciellt långt.

Det är också en månad av otaliga svackor där ensamheten blivit för mycket. Men vad ska man säga, det är inget att lägga speciellt mycket energi på, man blir bara ledsen. I det stora hela mår jag bra, fantastiskt bra.

Jag har två jobb som jag trivs jävligt bra på samtidigt som jag pluggar den roligaste kursen i världshistorien. SÅ jag tycker att jag får vara osocial och egoistisk för i framtiden kommer det här att gynna mig. Och när allt kommer omkring är jag den viktigaste personen jag har att ta hand om. Det är ju ändå bara jag som kan påverka mitt eget liv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0