DU ÄR NU VÄLKOMMEN JOHN BLUND

Som tidigare nämnt har jag de senaste dagarna haft så jävla svårt att sova, senste i natt var jag uppe vid 4 helt klarvaken och visst knappt vart jag skulle ta vägen. Vad gör man vaken kl 4? Jo man kollar lite facebook, röker en cigg, slår på tv:n och går och lägger sig igen.

Så har mina senaste nätter sett ut och jag hoppas verkligen, verkligen på riktigt att jag somnar gott ikväll. Det är lite på tiden att komma tillbaka till rutinerna igen.

Just att skaffa sig ett liv går fetbort i februari också, så jag siktar på mars istället. Mars kommer bli en bra månad känner jag nu.

Så om ni vill ses så finns jag några dagar i butiken och fredag/lördag bakom baren. Så kom förbi och drick dig lite rund under fötterna. Det är trevligt. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0