FACE DOWN

Inte blev det till att sova, de senaste dagarana har jag haft enormt svårt att sova och det tar timmar innan jag ens kollapsar av trötthet. Funderar allvarligt på sömntabletter snart alltså.

Men men det är ju som sagt inte hela tiden så jag ska väl kanske inte klaga, det finns ju människor runt om i världen som säkerligen har större problem än jag just nu. Sova kan man ju göra den dagen man dör....

Planerna för morgondagen är iaf lunch med min bästa S, han ska till Bali den jävlen. Fy fan. Ja jag är fortfarande bitter, jag är fortfarande avis men det går över snart. Om en liten liten stund bara...

Alla dessa resor som görs hit och dit av folk och fä gör mig inspirerad till att resa själv, det är dags för lite semester. Ja det är dags för mycket och jag måste först och främst prioritera eller ja kanske allra helst fundera ut vad jag vill fixa först.

Lägenhet?
Bil?
Dator?
Ny stad?
Resa?
Spela på Lotto?


Nej jag går och lägger mig och drömmer vidare om mitt miljardarv som kommer trilla in på kontot en vacker dag.
Önsketänkande deluxe!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0