LYXKONSUMTION?

Oj, vart ska jag egentligen börja. Dagen har bjudit på mycket fina saker och enorm shopping. Jag är nöjd helt enkelt.
Mitt stora habegär för tekniska saker slutade helt enkelt i en ny iMac och en ny iPad, helt enkelt för att jag tycker jag är värd det. Det finns ingen som kan komma och säga att jag är knäpp eller konstig, jag behövde en ny dator för att kursen i bildbehandling ska kunna gå smärtfritt. Dock kanske jag inte är i jättebehov av en iPad men va fan, vem bryr sig egentligen.
Dagen på IKEA var också hur mysig som helst, det är inte ofta man nuförtiden mellan jobb och allt hinner med att träffa sina bästa. Så den här dagen gav extra mycket energi då jag fick spendera den med de två av tre personer som betyder mest i hela världen. Jag är mer än nöjd.
Hittade superfina lakan i en trevlig mörklila nyans också. Kommer bli så jävla bra när det är dags att bädda med dem och som vanligt hittade mängder av ljus ner i påsen också. En helt okej shoppingdag med andra ord.
Det blir ett litet kortare inlägg, men jag lovar att det kommer en uppdatering så fort jag vaknar.
Puss och godnatt min skatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0