NÄR HELA VÄRLDEN STÅR UTANFÖR

Vaknade av ett samtal, vilket var hur bra som helst då jag annars hade sovit bort hela dagen. Det värsta med att vara ledig och inte ställa klockan är att jag då sover så jävla länge. Spelar ingen roll hur tidig jag gått och lagt mig, jag sover minst till tre iaf. Inte bra, inte bra.

Dagen ser ut följande; Plugga, plugga, plugga. Så jag kommer ifatt med kursen.

Men nu är det iaf frukost time, kaffet är urdrucket och morgonpromenaden ja den uteblev som vanligt. Insåg igår när jag kollade igenom lite inlägg jag skrivit att jag ibland eller kanske man kan säga nästan alltid missar vissa tangenter och delar av ord. Ungefär som att jag tänker på orden, tror att jag skriver dem och sen har jag inte gjort det. Skumt.

Jag ska försöka bli bättre...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0