RAW?

Jag har vigt hela dagen till min kurs idag, och det går framåt men ibland undrar jag vad det är jag har gett mig in på. Denna djungel av format, pixlar, verktyg, vinjettering, skuggor och högdagar. Ja, det är vad jag sysslat med idag.

Det mest grundläggande är över och vi går med snabba steg till nästa nivå. Idag var det en hel lektion enbart om formatet RAW, grymt intressant och från och med nu fotar jag endast i detta format. =)

Har lite kurslitteratur att införskaffa och sen är det bara att börja jobba. Photoshop är inte ett program man kan läsa sig till, det enda man kan göra egentligen är öva, öva och öva.

Så det är vad jag gör nu, snart och vad jag gör resten av veckan. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0