ROCKY BOX

Måndagar, veckans första dag. Helt sjukt vad en liten dag kan göra med en, man är trött och sliten efter helgens jobbpass, man känner att det är långt kvar till helgen och man undrar hur man ska orka med veckan.

Jag har iaf haft en underbar måndag, inte något jättespeciellt men jag har både jobbat och tränat och jag gillar det grymt mycket. Äntligen känns det som att inspirationen har infunnit sig och jag vill egentligen bara fortsätta när allt är slut. Det är fortfarande ganska motigt att väl ta sig iväg, men att träna efter jobbet är ju det bästa. Så jag har bokat pass imorgon också. =) Beach 2011 here i come!

I övrigt får jag panik över min tatuering då den kliar något förjävligt. Jag har inget minne av att det är så här det ska kännas och i natt vaknade jag runt halv fyra snåret i vild panik över att de kliar så jävla mycket. Fy fan alltså. Men men det är väl bara att stå ut, konturerna är snart läkta och det är säkerligen därför det ska jävlas med allt kliande.

Fastnade nyss i sammandragen från Oscarsgalan, himla trevligt program det där men nu är det fan dags att sova. Ny dag, ny månad imorgon och helt plötsligt var det bara 30 dagar kvar tills min födelsedag! =)

I still believe in you


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0