STOP IN THE NAME OF LOVE

En ledig dag fylld av förväntningar, fylld av måste, fylld av saker att göra. Jag ska erkänna, jag har inte gjort ett dugg. Men är inte det så en ledig dag ska spenderas?

Det har varit helt jävla underbart, jag har sett klart på första säsongen av Glee och hur pinsamt det än är så är jag helt kär i serien. Fantastiskt! Ni måste se den.

Så med andra andra ord blev det varken plugg eller något annat nyttigt man ska göra. Men lika bra är det...

Imorgon är det dags för den första titten på skissen som kommer att bli min nya tatuering. Jag håller på att förbereda mig mentalt för det kommer att göra så jävla ont. Kanske kommer jag svimma? Kanske kommer jag bara dö? Men vill man vara fin så får man lida pin. Eller?

Känner lite noll inspiration för att skriva fast att det egentligen är så mycket jag vill. Men jag nöjer mig där.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0