WHITE LIGHT MOMENT

Vilken dag, slog till med 2 företagsabb i sista minuten och det räddade min dag ska jag ju då lugnt påstå. Även om det inte riktigt blev en höjdardag så är jag iaf nöjd med min insats. Hann till och med till JC för ett inköp av ett par svarta jeans. Måste vara rekord i shopping då hela provningen, köpet och bestämmandet enbart tog max 5 minuter, gud jag bara måste älska deras service. Hur underbart är det inte när de plockar fram de perfekta jeansen för mig bara sådär på direkten?

Jag laddar för tillfället om med middag, snart dags för ett pass bakom baren. Grymt kommer det bli. Grymt ska det bli.

Så det blir ett kort inlägg, det är dags för piff och lite bra partymusik för att starta kvällen på bästa sätt. Vi ses.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0