1.1.11

Första dagen på det nya året. Känns helt otroligt att ett nytt år har börjat och ännu ett år har gått. Tiden springer iväg och jag tror att detta år kommer gå lika fort. Vi är i våran bästa tid och det gäller att uppskatta allt, även det lilla som kanske inte annars ägnas så mycket tanke.

Som igår, det var mitt första nyår hemma på väldigt länge och jag fick möjligheten att spendera det med människor jag tycker väldigt mycket om. Jag hade en alldeles uderbar kväll/natt/ tidig morgon. Maten var superb, sällskapet outstanding och bubblet, ja det var helt otroligt.

Jag hade med andra or en väldigt lyckad kväll och jag hoppas alla andra också hade en lika bra kväll som jag hade.

I och med allt bubbel igår så har jag varken lagt in bilderna i datorn eller ens orkat titta på dem, men jag lovar att det kommer några godbitar så småning om. Själv måste jag nu slita mig från soffan och faktiskt börja tänka på lite mat. Det är dags för middag!

Åter igen GOTT NYTT ÅR.

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0