BEDÖVAD

Jag har hela dagen proppat mig full av värktabletter för att överhuvudtaget kunna få en fungerande dag. Vaknade i natt med stora problem att svälja, det gjorde så ont så jag nästan satt och grina, ja jag tycket verkligen synd om mig själv sådär alldeles ensam och enslig mitt i natten. =)

Det var inte ett dugg bättre i morse så jag knallade ner till jobbet och gjorde första stoppet på Apoteket. Alvedon, Ipren, Strepsils, Zyx och ja allt som skulle lindra min smärta. Och det gick.

Halv tolv fick jag i mig lunch på Fika med min underbara vän S. Välbehövligt och supergott. Fortsatte senare att jobba, dagen gick en aning sakta men jag har en svag aning om att det var för att jag inte kände mig helt hundra.
Så kan det gå..

I övrigt mår jag bra, svackade lite ikväll men jag tror att det kan bero på feberyran. =) Jag ska iaf krypa ner i sängen och bara sova bort allt.

All I ever want


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0