DAG 16; MIN FÖRSTA KYSS

En aning försenat...här kommer resten av utmaningen...

Min allra första kyss var säkerligen en aning slemmig, ganska trevande och bara helt enkelt inte bra.

Min allra första kyss med någon man tyckte om var snäppet bättre, inte fullt lika slemmig utan bara helt enkelt trevligt.

Min allra första kyss av kärlek kommer inte bli bra, inte helt ok, inte bara trevlig. Den kommer vara gudomlig, fantastisk och helt jävla underbar!

Att komma ihåg ett minne som är flera hundra år gammalt är en aning svårt, minns man rätt? Var det så? Eller kanske så? Jag är inte riktigt den personen som lägger dessa detaljer på minnet, det betydde ju inget just då. Men jag minns saker som berör, som är värda att minnas och som aldrig ska glömmas bort. Oväsentliga små fina detaljer som gör livet så där alldeles fantastiskt att leva.

Min första kyss var säkerligen egentligen så hemsk att jag gick hem och böla eller något, men som sagt jag kommer faktiskt inte ihåg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0