DU ÄR FÖR SNÄLL FÖR DITT EGET BÄSTA

Ibland tycker jag synd om människor. Underbara människor som får stå ut med onödigt mycket i sina liv bara för att de har en personlighet som går att utnyttja. Människor som är för snälla för sitt eget bästa och som tänker mer på andra människor än sig själv. Nu menar jag inte att man ska vara extremt egoistisk och bara tänka på sig själv utan att man i vissa utvalda situationer faktiskt måste säga nej till dessa människor.

Idag är en dag som jag faktiskt tänker på dessa vedervärdiga mäniskor som faktiskt sysslar med sådant, som förstör och manipulerar och faktiskt inte tänker på vad det är man har. Eller har haft! Man har en chans, ibland kanske två. Men att uttnytta det tillfället för att man är dum nog och inte tar hand om det första gången då är man inte värd en andra chans. Då är man inte ens värd en vänskap. Då får man helt enkelt skylla sig själv.

Herregud vad jag känner mig irriterad. Ja faktiskt, ibland kan det vara bra det också. Känns skönt att man snart ska gå och lägga sig. Ser fram emot en fantastisk fredag imorgon. Middag och utgång står på tapeten, det var ett tag sen och jag känner mig värd detta efter en månad intensivt arbete.

Fokus denna månad ligger även den på jobbet! Den dagen det dyker upp någon som är värd att prioritera, då kan jag med all säkerhet säga att prio ett blir du. =)

2011 har startat fantastiskt bra och jag vet att det bara kommer att bli bättre! =)



Bildkälla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0