LATE NIGHT @ COCTAILS

Kommer hem mycket senare än beräknat och inser att jag snart ska upp igen. Det här med sömn är inte riktigt min starka sida just för tillfället men på fredag, ja på fredag då ska jag ha en härlig sovmorgon!

Månaden är snart slut och vi ligger på gränsen till att klara budgeten denna månad, så fokus de närmaste dagarna ligger enbart på SÄLJ! Dock har vi en mängd grymma kampanjer just för tillfället som kommer hjälpa oss en aning på traven. Vad sägs om bredband med 6 månader fri avgift. Jajjemen ni hörde helt rätt, 6 månader gratis! =)

Annars går fanimej det mesta åt rätt håll, har lite svackor då och då när ensamheten tränger sig på men det är ju inte egentligen så mycket att göra åt. Det är väl så livet ser ut ibland? Men det är lite tungt ibland måste jag erkänna, speciellt vissa kvällar när man kommer hem och bara vill ha någon att prata med.

Nej nu måste jag verkligen hoppa in i duschen och sedan rakt ner i sängen. Det är snart inte många timmar kvar tills klockan ringer. Så godnatt mina vänner, ha en alldeles underbar dag imorgon! =)

LINDA; Välkommen in i bloggträsket! =)


Bildkälla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0