UNDER THE BRIDGE

Det har varit storstädning idag, i garderoben, i badrummet, i köket, i datorn. Jag har rensat, städat och slängt och jag har en vecka försent på börjat kursen i bildbehandling. Äntligen är jag igång, äntligen är jag tillbaka i erkligheten efter 2 veckors jobbpsykos.

Schemat för februari är klart, vilket betyder att jag fick mig en ledig dag till imorgon. Välbehövligt och jag kommer kicka igång denna vecka med bravur.

Insåg också att när jag rensade datorn och installerade om den så försvann alla mina typsnitt, vilket betyder att min blogg ser inte likadan ut längre. Men det blir ett mission imorgon när jag vaknar att ställa allt till rätta igen.

Det är dags att avsluta dagen, krypa ner i sängen och bara sova. Drömma sig igenom natten och vakna till en morgondag som gryr. Jag måste ut och fota imorgon, abstinensen kommer och går och jag känner att jag inte riktigt tar hand om min älskade vän Canon.

Puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0