6

Är det antal pass jag har kvar att jobba. Trodde det var fler men fy fan nu är det snart slut. Sen väntar 2 veckor underbar men obetald semester. Men vet ni vad, det ska bli så jävla underbart!

Fick efter mycket om och men ledigt till karnevalen så jag kan jobba där jag hör hemma istället. Ska under dessa två veckor även försöka rensa ett förråd, köpa flyttkartonger bara för att vara redo den dagen det gäller. =)

Om 23 dagar sitter vi på planet till Malta, som jag längtar.
Om 29 dagar har jag min första skoldag i Stockholm, ja jävlar vad bra det kommer bli.
Om 59 dagar så är nästan september slut. Heja hösten.
Om 112 dagar så ser vi säkert snöflingor på marken, fan på tok för tidigt i år igen.
Om 152 dagar så sliter vi häcken av oss på juldan, katching.
Om 158 dagar skålar vi in 2012. Happy new year!
Om 249 dagar fyller jag 27, som jag inte längtar.
Om 341 dagar håller jag två examen i min hand som utbildad sommelier.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0