DET ÄR LÅNGT KVAR

Jo absolut, det är lite mindre än två månader kvar till min skolstar i vår helt underbara huvudstad. Det känns fortfarande bra och skickade bekräftelsemailet i morse så jag är nu officellt antagen till skolan.

Jag har fortfraande lite svårt att förstå hur just jag kunde väljas ut men det är ju som vanligt med den sviktande självkänslan och tankar att jag inte är tillräckligt bra. Men tydligen är jag, ja just jag det. Är detta steget i den riktigt som jag så länge letat efter? Är det nu alla ouppnåliga krav försvinner när man börjar om på nytt? Is it my time to shine?

Ja fan. Det här kommer bli bra och jag tänkte lite så här, om jag varnar er redan nu att jag kommer försvinna ett tag, helt uppslukad av studier så kanske ni inte tycker det är så hemskt att min osociala sida visas ännu mer. Det är trots allt ett år det handlar.

Har börjat lite smått med boende och det är ganska svårt, men jag kommer lyckas. Det bara är så! =)

Är det kanske läge att säga upp lägenheten?

Mycket tankar snurrar nu men i det stor hela så känner jag bara lycka! Det kommer bli en bra sommar, en fantastisk höst och i vår ja då är jag 200 högskolepoäng och 2 olika examens rikare. =)

Senaste timmen har jag roat mig med denna sida...

Kan för tillfället ha världens tröttaste humor, men jag kan fan inte sluta skratta! =)














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0