I SURRENDER

Från torsdag till torsdag igen. Veckorna går inte lika fort längre, dagarna segar sig fram och på ett sätt skönt. Den senste tiden har bara försvunnit ut i intet och jag kan inte riktigt hänga samman veckorna.

En form av ledighet skulle behövas. Snart mycket snart väntar en för jävla härlig weekend på Malta. Som jag längtar!

Jag har kommit på att jag faktiskt för det mesta bloggar om jobbet och ja jag har förstått att det kanske inte riktigt är det roligaste men ibland måste man bara få skriva ner vad man har gjort så man en dag kan gå tillbaka och se när fan man gjorde vad. Lite som en kalender fast ändå inte. Jag önskar ibland jag skulle kunna skriva mer tilltalande inlägg med något slags budskap eller ja bara berätta om roliga saker, ja herregud ni fattar vinken.

Men det är ju inte jag. Än. Men snart. =)



Drinktorsdag.



Onsdagsmys.



Nr 2248



Bara vi och myggen och boxen kvar.



Kaffe. Välbehövligt.



Spontanköpte en ny bok. Jag hoppas verkligen att den ger utdelning.



Ödslig timme på stationen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0