LÄNGTAR VARJE MÅNDAG TILL SÖNDAG

Idag är en sådan dag när man inte vet om man ska kalla den bra eller om den kanske hamnar under facket dålig.

Den har varit konstig med mycket tankar i omlopp, mycket diskussioner, en del sura miner och och en överordnad som kan brinna. Bildligt talat. Om en kvart cirka så har jag 19 arbetspass kvar, det är nästan så att jag har satt upp en nedräkningstavla här hemma...

I det stora hela är jag nöjd, i det stora hela missnöjd och jag har lite svårt att hitta en balans och det är svårt att uttala sig på ett sätt som gör att alla förstår. Jag finner mig fortfarande i att det är helt okej att behandla mig precis som man vill, det är ju så lätt att skylla ifrån sig och jag tar tydligen det. Varför kan jag för mitt innersta inte förstå, men det kanske är så att det är för att behålla lugnet runt omkring.

Men va fan, det kan va mitt fel om det gör er till bättre människor. Jag kan bjuda på den. Det är lugnt.

Jag har på senaste tiden rannsakat vad som är vad, vän eller bekant, kollega eller kompis och jag har kommit fram till mycket. Det här eviga tänkandet tar sig och för en gångs skull så är det positivt. =)

Mycket är på gång nu, jag planerar, jag stressar, jag fixar och jag donar. Ett fullspäckat schema framöver gör att jag nog inte behöver ha tråkigt.

Fick ett härligt besök av Emsan, snicksnack och en cigg på det. I like it.

Goodnight!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0