MORNING GLORY

Lite mer skönt hade det ju varit att vakna tilll sol, men halvmulet och svalt sitter på sin plats idag också. Huvudvärken från igår har släppt och det känns lite som det är ett regnoväder på väg in.

Det lär med all säkerhet regna när det är dags att gå till jobbet. Jag lovar.

Min cykel står även någonstans på stan igen, troligen vid jobbet sen i lördags. Jag får helt enkelt hoppas att den är hel!

Ska börja tvätta oftare kl 7, det är ju så ofantligt härligt så här på morgonkvisten. Ironin är på topp och min trötta humor från igår när jag spenderade en timme på damnyouautocorrect har också släppt. Men att skratta är bra för själen, oavsett vilket sätt du gör det på! =)



Ny jobbvecka har startat, jobbar till 22 hela veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0