SMÅ SÖTA RARA ORD

Fortfarande vaken fast att klockan ringde 7 imorse. Jag borde vara slut, jag borde vara trött, jag borde vara ja inte vaken iaf.

Tycker nog ändå innerst inne att det är väldigt skönt att komma upp på morgonen, det här med lugn innan frukost, kaffe utan stress och ja bara vara det är grejer det. Jag ogillar att stressa även om min vardag kantast av det allt för ofta.

Jobbet idag, grymt. Lite segt sista timmen innan stängning, men sen gick allt av bara farten. Som ett styrketräningspass utan dess like. Hittade en fin liten kartong med små fina meddelanden på, att så lite kan göra så mycket. Sen att alla deras kartonger är lika och alla som läser på kartongen får samma meddelande det är egentligen inte så viktigt. Det känns fantastiskt att en söt liten kartong önskade att just jag var där...




Lite glad blir man ju allt...

Annars; Det går framåt, det går bra, jag mår bra, jag jobbar och jag anser att livet helt enkelt är ganska roligt ändå. Det finns ljus i alla mörka stunder...tänk på det!

Puss på du!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0