BROKEN BUT ALIVE

Ja så kan man säga. För tillfället så trött så jag grinar, men om det är av trötthet ja det har jag inget svar på. Kan lika gärna vara sorg. Kan lika gärna vara smärta. Kan lika gärna vara uppgivenhet.

It´s only life.

Hade ett jävla röj på jobbet idag. Fy fan vad kul. Äntligen! I love it.

Väntar fortfarande på svar. Jag hoppas på JA för då äntligen kan man få en en ny start, ny stad och nytt ja allt.

Behöver 30 lax till ett par nya bröst också, på tal om annat. Lite silikon har ju ingen dött av. =)

Ska lösa världsproblem med Emilie imorgon. Fy fan så härligt. =)

Fick en bild på min kära lilla skatt idag, mitt hjärta smälte och han fick mig på fall redan nu. Vilket underverk. Jag är så glad, så lycklig, så stolt att ord inte kan beskriva känslan.


This second chance I know won't last
But it's OK, got not regrets
And I, I feel the end near, I'm no fool
Getting closer
But I'm doing what I should

I've been drowning in sorrow
Chasing tomorrow, running away
Now you're crossing the borders




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0