DAGEN I KORTA ORD

Vaknade, kokade kaffe, duschade, bloggade = sen så in i helvete.
Stresscyklade till tåget, kom 5 minuter före utsatt tid. Måste va rekord.
Tågresa i tropisk hetta
Framme i Sthlm, glömde min solbrillor hemma, big mistake!
Varmt, hett, soligt i ett underbart Stockholm.
Tunnelbana till gullmarsplan, tydligen avstängt resten.
Lost in Sthlm....
Hittar till globen via gps, var ju bara att gå åt rätt håll så fanns den där. Jag gick åt fel.
Lokaliserar den tänkta intervjuplatsen och hinner med lite shopping.
Kommer 40 minuter förtidigt bara för att, blir bjuden på kaffe.
Ett nervrak pratar alldeles för mycket under gruppintervjun. Men jag tror det gick bra.
1 av 3 blir antagen.
Hittar tillbaka till centralen fantastiskt bra. Väntar 1 timme på hemfärd, köper Bingo Rimers biografi, svinbra!
Går till spåret, spårändring, panik, hittar nytt spår, somnar på vägen hem!

Jag är fantastisk! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0