DESTRUCTIVE

Japp, tankarna alltså. Precis som vanligt finns de och maler på som om det är så det ska vara. Det finns inget jag kan göra och jag intalar mig själv hela tiden att sluta tänka på ordet OM. Just nu är det nog mitt största issue.

Nog talat, söndagen började med en helt utomordentlig sovmorgon. Jag var mer än värd denna och har inget dåligt samvete längre för lediga söndagar. Det är från och med nu min dag i veckan när jag bara tänker på mig.

Dock var det inte en söndag i egoistiska tecken utan en söndag i Cissis tecken. Vårat hjärta fyller 25 och det firade vi med en god middag på Rökeriet i goda vänners lag. Mysigt, gott, soligt och framförallt trevligt. =) Ibland önskar jag att man firade sina födelsedagar två gånger om året. Det hade ju varit mycket trevligt.

Har spenderat kvällen i soffan med film. Ikväll blev det Water for Elephants. Vilken film, så mysig och fin. Dock inte den action som jag faktiskt egentligen föredrar men den funkade bra en söndag som denna. Tänk er The Notebook på en cirkus. =)

Bra dag, bra kväll. Back to Bingo, jag är helt facinerad.


Bildkälla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0