DID YOU GIVE THE WORLD SOME LOVE TODAY

Det jag gillar allra allra mest när det börjar närma sig söndag är att jag är ledig på just söndagar! Det gör hela veckan lite lättare att genomföra.

Så idag gick jag upp alldeles för tidigt för min skönhetssömn och med tanke på att jag inte var hemma för ens kvart över fyra imorse. Phu, vilken kväll vi hade! MAGISKT, på alla de sätt och vis.

Har hunnit med att sola bort min vintervit hud och den börjar nu närma sig den önskade målet solbrun. Jag gillar. Jag älskar.

Annars kommer faktisk dagen gå i vilotecken, för söndagar är vilodag och det har Sverige bestämt, jag brukar dock inte innefattas i denna kategori då mina jobb som jag brukar ha inte heller riktigt passar in i det mönstret. Människor i Sverige vill fortfarande ha någonstans att äta på en söndag, för det är ju som sagt vilodag för vissa. =)

För tillfället är jag enormt lycklig lottad som för tillfället ingår i det facket, och vet ni vad imorogn är det röd dag och då är man tydligen också helt ledig. =)









Lugnet före stormen, studenfest here we come!




Mycket rosa vin har det blivit och fy fan vad helt underbart det har varit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0