GLASKROSS DELUXE

Vaknade helt utan anledning kl 8 imorse, tvärpigg och utvilad vilket för sig var hur skönt som helst men 8? Kom igen nu! =)

Klockan tio var jag typ redo att åka till jobbet då hade jag fan hunnit göra matlåda, käka frulle, duscha och fixa, dricka kaffe, rökt en eller flera cigg, facebookat och läste en hejdundrandes massa bloggar. Bra morgon får man nog allt kalla det.

Måste ju kanske inflika lite snyggt där att det där väldigt sällan händer i mitt liv då jag mer än gärna sover på morgonen, stressar runt som en hyena och attackcyklar till jobbet.

Har fått en jävla massa jobb i juli också så man kan säga att jag snart kommer att bo heltid på systembolaget här i Nyköping. Det känns sjukt jävla bra och har fått en massa kvällspass vilket passar mig utmärkt = bonus på kortet!

Dagen idag har iaf varit bra, lagret är packat från golv till tak och det är lite av en röra där inne. Pall efter pall efter pall så långt ögat kan nå och idag var det nog en aning svårt att ta sig fram till bakdörren till och med men vi har ju en av de värsta veckorna framför oss. Midsommar here we come! =)

Så snälla rara Nyköpingsbor;

Nästa vecka har vi öppet 4 dagar, måndag, tisdag, onsdag och torsdag för att vara extra tydlig. På måndag kommer butiken vara välfylld och lugn vilket beyder bra service och man får det man vill ha. På tisdag ungefär lika.
På onsdag däremot kommer det vara mera folk i butiken, vi fyller upp det som finns, letar som galningar på lagret och gör allt för att du ska få vad du vill ha på midsommar.
MEN PÅ TORSDAG, då kommer det vara kaos, det mesta kommer ta slut, du kommer inte få vad vill ha till midsommar och lagret kommer eka tomt. Så för att du ska slippa bli arg när du kommer på torsdag klockan halv sex och finner att butiken är tom så rekommenderar jag dig att handla på måndag eller tisdag.
För din egen skull alltså! =)

Du slipper; pusta och stånka och stöna, gnälla, bli arg, sprida negativ energi, skälla ut oss fastän vi gjort allt i vår makt för hjälpa dig och du slipper spendera midsommar helgen med orden; Varför gick jag inte dit i måndags för? ringandes i öronen! Tack på förhand! =)


En helt vanlig dag på jobbet...







Det fick bli dessa underbara påsar istället för Rosé!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0