GOD MORGON ELLER GOD FÖRMIDDAG?

Ja jag säger morgon iaf, spelar egentligen inte någon roll när man vaknar, för mig är det alltid morgon även om det så bara är i 5 ynka minuter. Lever fortfarande som en sömngångare, trött och seg och kommer aldrig riktigt igång. Om det har att göra med att jag varit ledig eller bara jobbat 4 timmar ja det vet jag inte. Dock vet jag att värsta dagen är imorgon, det ska bli så härligt att jobba hela dagen. =) Jag lär känna att jag lever iaf!

Har returnerat mina skor nu och förhoppningsvis får jag ett par nya som är ok. Det sved i hjärtat och jag ville så gärna hitta en lösning på skorna så jag skulle kunna ha dem men nej. Det var ett hopplöst fall. Jag hoppas det andra paret är bättre. =)

Har shoppat en hel jävla massa senaste tiden, jag blir galen. Igår var det befogat iaf eftersom jag på något konstigt vänster fick en allergisk reaktion av mitt smink, hello redface. Stora fina röda cirklar i hela fejjan var kanske inte något som jag strävade efter när det var dags för mig att lämna mitt hem. Men men nytt smink är nu inhandlat och ska nu äntligen testa IDs mineralsmink. Ska tydligen vara det bästa och jag hoppas på underverk nu! =)

Dags för piff, jobbet väntar!


Hittade en artikel på Aftonbladet. Och jag som alltid varit skraj för att ploppa ett barn till världen någon gång i framtiden. Stackars stackars tjej!


Kommentarer
JULIA

hejsan!

Skulle du vilja göra min en liten tjänst?

Gå in här : http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=julia

och rösta på min bild.

Du skulle verkligen varit guldvärd.

Massor med kramar

2011-06-22 @ 11:37:22
URL: http://photojulia.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0