HALLONSORBET GER DÖDLIGA CRAVINGS

Vilken helt jävla underbar dag, ja jag vet att man inte får svära men nu finns ju till och med dagens svordomar med i svenska ordlistan så då borde det ju faktiskt vara så att de är till för att användas? Eller?

Dagen har iaf spenderats i solens tecken men som vanligt är jag lika rastlös som en unge på adhd medicin och fixade bara cirkus 2 timmar innan jag gick hem och powernappade istället. Att gå upp vid tio när man kommit hem kvart över fyra är inte att rekommendera. =)

Såg en grym film idag också, Limitless. Se den om ni inte har gjort det! =)

Nej nu ska jag återgå till mina nya cravings!



Hade hellre sett Peter som vinnare i BigBrother 11.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0