I DON´T HATE MONDAYS

Eller nja kanske en aning. Det känns som att måndagar även dem ska vara röda så man har tid att återhämta sig ordentligt.

Nyss hemkommen från ett monsterpass på jobbet. Då det har varit ordentligt slut på grejer sen i fredags efter studenten så hade vi idag cirka ett ton varor att pricka av, palla av och köra ut i butiken. Det kan liknas som ett svettigt gympass. Det här med dåligt samvete för att man inte hunnit med att gå till det där förbaskade gymmet det är som bortblåst en dag som denna. Imorgon kommer det lika mycket till, och på onsdag, och på torsdag och ja jag tror ni fattar vinken! =)

Imorgon ska dock mitt barr till hår få sig en helt underbar förvandling, utväxten ska bort, håret ska klippas och bli fint och allt detta hos vår helt underbara frisör Linda. Kommer inte bli någon jättförändring då jag gillar att mitt hår är långt, men alla kluvna toppar ska dock bort. Senast jag var där var nog i höstas, shame shame on me. Men men imorgon är det dags iaf och det är tamifan på tiden.

Om jag ska orka ur sängen imorgon bitti ganska tidigt för en skön powerwalk så är det dags att sova nu!

Puss på du!








En aning bilder från Cissis födelsedagsmiddag igår och såklart fastande en egobild i kameran som vanligt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0