I HAD FORGOT

Den tropiska hetta som letar sig in i mitt lilla kryp in under dessa tre månader. Ibland 4 månader. Den olidliga hetta man känner när det är dags att sova. Sängen klibbar, man svettas, man kan inte sova, myggor som bits för att fönstret måste vara öppet. Helt jävla otroligt att det faktiskt finns något att vara bitter för under sommaren.

Jag älskar att det har börjat blivit varmt.
Men jag sover bättre under vintern.


Täcket är urtaget bara tunna lakan kvar and I don´t like it. Men det är ju ett måste här hemma för att överleva natten utan värmeslag.

Som i Thailand fast i Sverige. Har dock aldrig varit i Thailand men jag tror att det är så här det känns. =)

Puss i pannan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0