INSPIRATION

Åh hittade genom första sidan en hemsida med bilder to die for. Helt jävla sjukt, tjejen är 18 år gammal och har redan gjort sig ett namn inom bilden värld.

NIRRIMI gå in och kolla, jag önskar ibland att jag var mer kreativt lagd. =)

Midsommarveckan hitills har fortfarande inte varit kaosartad, kan kanske ha att göra med att jag är van med högt tempo, mycket att göra och att ju mer effektiv man är ju lättare blir det. Men men vi får väl se imorgon. Klarar jag detta, klarar jag tamifan allt.

Ganska likt restaurangbranschen ändå, typ samma fast ändå inte. =) Ja jag tror ni hajjar grejen.

Lika mycket svammel som alltid, det är dags för tröttmössan här att gå och lägga sig! Det kan nog kanske behövas! =)





Nu är det äntligen mina, saknar två champagner sen är samlingen komplett! =) Vinet ska enligt de som testat det vara nästintill odrickbart, men va fan flaskorna är fina iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0