IT´S ONLY LIFE

Att få dricka rosé i väldans trevligt sällskap, med goda vänner, med nya vänner ja det är tamifan helt jävla underbart!

Det är dock inte lika underbart idag, jag mår som man förtjänar men tvätten blir tvättad i källaren iaf. Det är ju alltid något.

Jag skulle behöva laga mat, jag skulle behöva diska mitt mount everest till diskberg och jag skulle behöva vila, men nej jag sitter på helspänn då Nyköpings i särklass största bålgeting har invaderat mitt hem och nu försvunnit. Och hur fan får man ut en sån?

Livrädd, skräckslagen och hungrig passar jag på att skriva ett blogginlägg. Livet är då allt bra fantstiskt. Funderar lite starkt på att ta en granne till hjälp.

I en lite paus jag nu hade så har den iaf flugit sin kos och jag kan återgå till stillsamma hemliv som bakfull. Jag skriver som Therese gjorde; VAB, vård av bakfull.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0