LEDIG MÅNDAG

Åh fick en ledig måndag ändå. Som jag längtat. Jbbet ringde imorse och frågade om jag kunde vara ledig då vi var så många och jag är ju inte den som är den. Såklart jag kan va ledig.

Midsommaroutfiten är härmed klar, gick ner till Mariana på JC och fick världens hjälp. Hon plockade fram massa fina klänningar och jag provade och provade men inget kändes riktigt ok. Då plockar hon fram en prickig klänning, jag utbrister förskräckt att jag är fan inte en prickig tjej. =) Men ack så fel jag hade, den satt som ett smäck. Åh den är ljuvlig och jag känner mig så fin.

Skorna var också fina, inte lika mycket kärlek som de andra men fan jag gillar dem allt.

Idag har jag varit such a girly girl. Det är knappt så jag tror det själv. Chokladglass och 90210 det kan fan inte bli bättre. Känns nästan lite pinsamt att säga men jag är fast i intriger deluxe, krossade hjärtan och svek. Nästan lite som Nyköping faktiskt...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0