MIDSOMMAR

Jag har nu helt klart fått reda på varför jag alltid annars jobbar midsommar. Midsommar är röv. Jag hatar midsommar.

Det är en överskattad skithelg och jag hoppas jag får jobbar alla framtida midsommarhelger. Bitter, nej inte det minsta, midsommar är bara inte min grej och det kanske enbart beror på att jag inte dricker järn. Kanske.

Den här kvällen slutar nu med att;

1, Jag kommer aldrig i hela mitt liv igen använda en klänning.
2, Jag är glad att jag inte drack järn vilket betyder att jag kunde gå med mina ben hem till Stenkulla och slapp sitta kvar i taxikön. Du har plats 13 i kön.
3, Someday!

Jag hoppas ni har haft en fantastisk midsommar! =)



Kommentarer
Tess

Babe!

1. Du var fantastiskt snygg i din klänning!

2. OP är livsfarligt, bra vägrat.

3. Vi saknade dig när du gick.

4. Du, jag, Annie, nachos & Jacob`s snart!

5. Eeh, sa jag att du var grymt snygg i din klänning?

Puss!

2011-06-26 @ 14:32:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0