RÖKERIET

Hade premiär på rökeriet igår med några av mina allra bästa. Bra kväll, bra mat och gott Rosé. Det var en helt fantastisk start på en jobbkväll och jag gör gärna om det igen. =)

Helgen har som vanligt varit bra, faller dock då och då ner i avgrunden med på tok för mycket hjärnverksamhet. Då jag fortfarande inte förstår eller rättare sagt vill förstå så är det kanske sånt man helt enkelt bara får leva med.

Väntar, väntar och väntar nu på antagningsbeskedet. Jag hoppas så innerligt men med dessa höga antagningskrav så får jag helt enkelt räkna med att jag kanske inte kommer in. Det är svårt att stå ut och visa sitt allra bästa på en gruppintervju med 5 stycken andra och om en av tre kommer in så är det ju bara 2 av oss som var med i torsdags. Och av oss 6 tyckte jag alla passade hur bra som helst. Jag vet att jag har gjort mitt allra bästa men besvikelsen kommer vara stor.

Nu dags för fix inför kvällens middag på hör och häpna Rökeriet. =) Vi firar Cissi som fyller 25 imorgon! =)















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0