ROSÉ

är en dryck från helvetet.

Förtär den aldrig. Du blir full.

Man tappar omdömet, man kan inte cykla, man har noll tidsuppfattning, man mår dåligt dagen efter, rosa kan ju aldrig vara bra liksom, man pratar för mycket och lyssnar desto mindre, man blir rund och ganska mjuk, man skickar hjärtan till folk som inte är värd det, man gör si och man gör så.

Nu ikväll har jag ju dock inte gjort allt detta så det kommer ej från egen erfarenhet (förutom cykelturen då, som jag vänligt men bestämt avstår nästa gång) men jag vet att det hade blivit så om jag ej hade tagit mig hem i tid.

Kryper ner i sängen med Bingos memoarer, ni måste läsa. Fantastisk!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0