SOL VIND OCH VATTEN

Det är så typiskt att man en dag som denna med strålande sol och varmt och härligt väder alltid bokar in inomhusaktiviteter a´la tvättsugan. Jag ser verkligen fram emot att de närmaste timmarna spendera tid i en varm tvättstuga tvättande mina kläder som jag har smutsat ner. Under vinterhalvåret är det ingen fara men så här nu under sommaren är det en aning svårt att motivera sig.

Ska tillbaka till gymmet nu efter en månads semester. Jag tackar fortfarande Kristian som ringde och påminde mig om mitt medlemskap, det hade ju jag helt enkelt glömt bort. =) Men nu är passen inbokade och klara och jag ska dit. Om jag så bryter ett ben eller blir sjuk eller ja vad som så ska jag dit. Jag måste, jag vill och jag behöver.

Det här med Beach 2011 kan vi ju skippa, så jag ser lite mer långsiktigt på det hela och siktar på Beach 2015 istället. =) Kanske lite mer jag?

Dags att ta tag i dagen, den bara flyger iväg. Ska hinna med att jobba lite ikväll också, kvällsplock utan glaskross idag kanske. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0