UNDERVERK

Ett underverk är fött. En bebis har kommit till världen. Jag är så stolt över min allraste allraste käraste vän att jag nästan blir tårögd. Jag hade dock fel, jag trodde det skulle bli en tjej men lika lycklig är jag för det.

Jag spaltbloggar för lite fast att jag egentligen tycker det är roligare.

Har inte varit på gymmet sen den 18 maj. Jag har försökt intala mig själv att det bara är två veckor men det var tydligen hela fyra veckor sen.

Försöker få min tid att gå ihop, jag vet bara inte hur.

Har fortfarande inte läst ut Bingos biografi vilket är väldigt konstigt då det bara brukar ta ett par timmar men jag är väl helt enkelt för trött om kvällarna.

Jag har blivit roséfet. Usch.

Jag väntar fortfarande på svar från skolan. Att det ska ta så lång tid....

Ska försöka övervinna min fobi för att svettas offentligt så att jag kan börja gymma på riktigt.

Har helt glömt av min bildbehandlingskurs. Typiskt.

Måste se till att få ordning på alla dagar så jag slipper känna mig så stressad. Det är viktigt.

Dagdrömmer som fan nuförtiden, mer än vanligt, som ett sätt att fly bort verkligheten och bara slappna av. Kanske kan va bra ändå! =)

Jag har gjort matlåda till imorgon med tillhörande frukt som efterätt. Jag är stolt som fan och jag kan ärligt säga att det var helt ätbart. Bra jobbat Janet.

Mötte en gammal vän med en ny vän, jag blev en aning avundsjuk vilket var välfigt konstigt. Men va fan man är väl bara mänsklig.

Blev fin i håret idag så nu har jag hår istället för barr, i en fin mörk nyans just the way i like it.

Jobb resten av veckan så jag går och sover nu!


Att stanna mitt i powerwalken bara för att fota sina skor som ett bevis på att det faktiskt har ägt rum är eventuellt ett bevis på att jag blivit knäpp eller helt enkelt bara så man gör? Jag röstar för att det är så man gör.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0