22

Vaknade med en liten dos av huvudvärk, måste nog ha varit all rosé jag fick i min arma sargade kropp igår. Känner mig som 60 med smärtande knän, ömmande rygg och en nacke lika stel som betong. Men nog om gnäll, det finns de som har det värre och i det stora hela är jag frisk och mår bra så varför klaga.

Har kört en jävla massa kartonger på jobbet idag, känns enormt konstigt att vara kvar på systembolaget till 22 när det stänger 18, men allt ska ju pallas av och köras ut inför morgondagen! =)

Börjar 8 imorgon, det är dags att sova, vila, ladda batterierna ja kärt barn har många namn jag använder och kommer använda ordet däcka för det är så det känns.

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0