IT´S GONNA BE A GOOD GOOD DAY!

Onsdagmorgon eller ja ska man kanske säga förmiddag. Vaknade av telefonen som vanligt, hej kan du jobba? Nej tyvärr jag ska på visning. Yes, snart ska den dära lägenheten bli min.

Jag har haft en change of heart de senaste dagarna och det känns bra. Ansökan är som sagt skriven och klar och fick tillbaka ett mail idag om slutbetyg, vart fan jag nu har dem? Så jag slog en signal till restaurangskolan, så snart finns de på min mail färdiga att skicka iväg. Jag hoppas, mer än något annat just nu att detta är rätt.

Det känns som ett steg i rätt riktning iaf, jag kommer bort härifrån, jag får annat att tänka på, jag kommer göra något som jag faktiskt tycker om. Jag får ett helt år att släppa taget om det som bekymmrar mig och jag får en chans att utvecklas. Jag har liksom inte något att hämta här iaf.

Min karma ligger på noll...punkt!

It´s time to go.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0