LYCKA

Det är något som kallas lycka när man äntligen finner ro att prata, prata av sig, bara prata och bara lyssna. På riktigt, det är helt jävla underbart.

Vilken fantastisk dag, Emilie hämtade upp mig vid 16 och vi åkte för att handla middag så idag har jag ätit bra mat som inte är det minsta bränd/överkokt som smakade bra och jag fick matlåda på köpet. Guldstjärna i kanten! Och jag glömde berätta att micron inte ens användes. =)

Vi har även provat 4 sorters rosé och Mulderbosch blev och kommer alltid vara en favorit som slår allt även om de andra var överförväntan godkända.
Så vi har youtubat massa bra musik och bara lyssnat, pratat och njutit av vinet. Det har varit en helt fantastisk kväll och så skönt att inte gå ut utan bara vara hemma och ta det lugnt. Me like!

Jag röstar för flera av dessa kvällar! =)

Och här kommer låten som beskriver mig och mitt liv rakt ut i fingerspetsarna just för tillfället. Hur kan en låt hitta så rätt? Vara så rätt? Beskriva så rätt? Det är nästan läskigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0