OFF DUTY

Jag är ledig, jag hade hoppats på sol, men nej då ska det vara trist tråkigt väder som gör att man inte ens vill gå utanför dörren. Alltid sådan tajming. Då hade man ju egentligen lika gärna kunnat jobba.

Usama bin Laden är död. Konsekvenserna för detta kommer bli ungefär lika stora som andra världskriget. Hur fan tänkte dem nu?

Hann med gymmet igår. Jag är nöjd. Nu ska jag bara vara lika duktig resten av veckan! =)

Är en aning bitter på Nyköpings Hem för tillfället, loggade in idag och skulle kolla hur det såg ut, då har lägenheten som jag var köplats 2 på tagits bort. Why? Hur kan de bara plocka bort den? Idioter!

Men men jag har ju en visning imorgon och jag får väl hoppas den känns större än den egentligen är!

Nej det är dags för sen frukost!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0