HEY YOU, SWEET DREAMS!!

Tiden rusar förbi! 300 kilometer i timmen. Stressen ligger hängandes över en varje dag, hela tiden.

Även om det nu börjar kännas bättre så finns den ändå där! Hur, när, var.
Jag måste bara finna ett sätt som gör mig mer effektiv så löser sig det mesta med tiden!

Pluggflowet börjar sakta men säkert influeras i min vardag! Har en bit kvar på det praktiska, men får ta en dag när tentan är gjord! =)

Idag var vi uppe i skolan och hade vinprovning med Vina Maipos vinmakare. Intressant även om just Vina Maipos viner inte faller just mig i smaken. Dock hade de ett vin som inte finns i Sverige som verkade väldigt lovande efter ett par års lagring. 500 lådor om året görs så jag tror vi svenskar är ganska uteslutna från den listan eftersom det är Systembolaget som bestämmer.

Och Systembolaget är ju som alltid inte ett dugg intresserade av att förse Sverige med kvalitetsvin, så billigt som möjligt jajjemen det är vår policy!

Det är dags att få sig lite sömn, imorgon ska jag vandra in i Frankrikes vinvärld. Det kommer bli en intensiv dag!

Dock jävligt intressant, jag kan absolut inte något om Frankrikes vin så det är på tiden att fylla skallen med just det.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0