DET GÅR BRA NU!

Ja jag vet att jag tjatar men jag kan inte sluta tänka på hur bra livet egentligen kan vara. Jag gick från botten till mitten till botten igen och nu klättrar jag uppför stegen i ett rasande tempo. Jag har redan passerat hälften och har inte långt kvar till toppen. Det känns fantastiskt.

Att så lite kan göra så mycket. Visst saknar jag restaurangbranschen och det är därför jag gör ett par inhopp då och då. Jag saknar gamla kollegor framförallt.

Idag gick det fantastiskt bra och det var jävligt roligt. Dagen kan man sammanfatta som fantastisk. =)

Men nu är det dags att sova och imorgon är det ju röd dag så jag är ledig. Jag bara älskar mitt nya jobb!

Tack och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0