BELOVED

Fick ett helt underbart slut på helgen, först jobb på mässan ute i Älvsjö sen bussfärd till Norrtälje där min bästa Linda hämtade upp mig. Tillbringade 2 nätter där och rep, updates, lite vin och såklart massa rep stod på schemat. De är nu mitt upp i julshowandet och mycket var kvar att fixa inför den stundande premiären imorgon. Hjälpte till så gått jag kunde och visade enorma skills i symaskinskunskap. =) Mig gjorde det absolut ingenting, jag var ju där för att träffa mitt kära hjärtebarn. Hon har varit saknad så en liten helgträff så här i slutet av november gjorde gott i själen. Åkte direkt till praktiken nu på eftermiddagen och hade sjukt jäkla lugn kväll. Men ändå på sitt sätt bra, har presenterat hela menyn och fick stor hjälp av Marie som jag jobbade med idag, skönt. Man kan säga att jag skötte det mesta själv, vinpresentation, meny och allt sånt och jag kom ihåg alla dessa gårdar och fiskare och mejerier som vi använder oss av. Stor guldstjärna till mig. Hemma i Fiskis redan innan tolv idag, så jäkla skönt. Första gången på länge!! Det vankas eventuellt, förhoppningsvis jobb i Nyköping på lördag. Gör mitt bästa för att det ska ske, hoppas hoppas hoppas! Allt annat har vi också tagit tag i eventuellt kommer timmarna utöver mina 32 per vecka snart att avlönas. Tack gode Gud. Min praktikplats är inte så dum i alla fall. =) Puss och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0