HOME SWEET HOME

Landade hemma i Nyk igår kväll runt 17. tog en snabb promenad till mitt älskade jobb och möttes av värmande kramar och high five. Äntligen var jag hemma på riktigt.

Ja det kanske känns dumt att säga men av alla dessa platser jag varit på de senaste tiden så känns detta som mest hemma. Såklart kommer min kära lägenhet i Stenkulla även på delad första plats.

Att öppna dörren till en möblerad lägenhet, med en riktigt säng och en soffa och tallrikar och kaffebryggare ja det var som att stiga in i en dröm.

Att jag sen glömt täcket i Sthlm och fick ta vad jag hade det vara skitsamma, jag är van. =)

Jobbkvällen gick galant, mycket folk och grym fest. Ett strålande glatt gäng som jobbade. Jag älskar. Jag gillar. Jag saknar. Bedrövligt mycket.

Söndagsmys idag när Emsan, min skatt knackar på dörren med hemlagad cheesecake. Lycka. Lista med musik från måndagsmys, skitsnack och drivor av socker. Jag är nog hög på socker just nu. =)
Fick även ett meddelande om ett stort OK. Från den 1 februari bor jag permanent i Stockholm, utan lägenhet i Nyköping. Folkbokförd på ny adress och som en ny start av mitt nya fasanfullt fantastiska liv.

Jag har sagt det förr, jag säger det igen; 2012 blir mitt år!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0