2010

lider mot sitt slut och för att sammanfatta året som gått så säger jag bara; Det kommer bli bättre.

Jag har hunnit med detta år;

4 månader i Sälen
Min första sommar hemma på länge
Min första vinter hemma
Jag har bytt jobb 2 gånger
Druckit alldeles för mycket Rosé och fanta
Säkerligen lagt på mig ett eller annat kilo
Börjat laga middag varje kväll...
Insett hur skönt det är med dagtidsjobb
Tagit hand om mig själv
Utvecklas enormt
Ett grymt galaparty i Norrtälje
Fått min lägenhet trivsam
Spenderat hela mitt sparkonto
Insett att alla motgångar tillslut blir till framgångar.

Och mycket mycket mer. Jag är nöjd med 2010 men jag är även glad att det är slut. Det som hänt under 2010 kommer aldrig någonsin att hända igen.

Jag tror innerst inne att jag kommer få mitt lyckligaste år ever för jag tycker att jag är värd det. =)

Jag hoppas också att detta år blir det bästa för alla mina vänner därute.

GOTT NYTT ÅR!


Dagen innan Nyårsafton skålar vi i rött vin för det är imorgon som champagnen korkas upp. =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0