TO BE OR NOT TO BE

Jag har helt enkelt accepterat att min tid till bloggen är begränsad. Jag försöker hitta tid men jag försöker helt enkelt inte tillräckligt. Men men det kan ju vara så ibland.

Annars ser det ut som vanligt, ja ni vet ju vart jag har spenderat min dag. Inget nytt där inte, dock gick jag förbi ett par sköna grabbar på vägen hem, hemleverans ingår nu i min service av mobila bredband. Det är väl ändå ganska snällt...

Jag fick middag på köpet, så det vart en bra deal. =)

Nej ju är jag vaken på övertid, min ansvarsfulla sida säger godnatt medan min mindre ansvarsfulla sida säger tvärtom. Jag skulle ju inte bli förvånad om jag postar ett inlägg vid tre i natt eller något sådant...typ som vanligt.

Snart julafton, uscha. Hets och stress = Big no no. I år firar jag inte jul och det ska bli så jävla skönt. På julaftonskväll ska jag krypa ner i soffan med en väldigt bra film, dricka varm choklad och se på när det snöar. Jag längtar redan!

Puss och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0