Längtan efter vintern...

Jag somnade för sent. Igen. Men det är svårt att låta bli när man hittar en bok som man tycker är väldans bra. Jag kan helt enkelt inte sluta läsa oavsett hur mycket klockan blir på kvällen/tidig morgon. Så man är en aning trött idag, att man aldrig kan lära sig. Det är ju bara att lägga ifrån sig boken, eller?

Annars har jag hämtat mig från tvprogrammet jag såg på igår. Det är konstigt, jag finner inga ord.

Det blir ett lite kortare inlägg idag, inspirationen är inte rikigt på topp, men jag vet att detta kommer bli en bra dag. Jag funderar dagligen på saker till min "kära lista", kan jag kanske komma till 100 idag? Det är svårt att hitta speciella saker som man verkligen vill göra för sin egen skull och inte bara för någon annan. Men jag ska fixa det, sen är det bara att börja pricka av. Jag kollade igenom det jag åstakommit igår och inser att vissa av mina drömmar faktiskt kanske är lite för stora. Få en stjärna på Walk of Fame? Hur tänkte jag där? Hahaha men men det är viktigt med drömmar och mål, stora som små!

Det är dags att tjäna pengar dvs gå till jobbet. Det är kyligare idag och framförallt inget slask. I love it! Kommer bli som en underbart härligt Sälendag när jag går till jobbet. En promenad genom ett halvsnöigt vinterlandskap.


Tänk om det kunde vara så här istället? =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0