Time to say goodnight

Kvällen slutade förvånansvärt bra. 2 glas vin efter jobbet och sen en rask promenix hem. Mycket trevlig kväll om jag får säga det själv! =)

Det är dags för veckans lunchpass imorgon. Jag ha inte riktigt jobbat tillräckligt mycket än för att ens ha tillåtelse till att säga att det ska bli skönt med en ledig kväll. Shame on me. Men jag jobbar bara lunch imorgon och frågan är om kameran åker med så jag kan få till några fina foton. Hmm ja det tåls att tänka på!

Angående utmaningen så har jag tänkt och tänkt för att kunna komponera ihopa ett bra inlägg. Jag tror jag känner mig en aning nervös. Det är ibland svårt att finna inspiration till att skriva så detta är ju det perfekta tillfället. Jag tror jag kommer börja imorgon. Ja det känns nog helt ok. =)

Nej nu dags att sova, det är dags att börja på en ny bok. Lycka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0